Haluamme ilmoittaa teille, että koska Latviassa 23. ja 24. kesäkuuta yleinen vapaapäivä, toimistomme on suljettu, emmekä voi vastata sähköposteihinne. Tilauksia varastosta ei myöskään toimiteta. Kesäkuun 25. päivästä alkaen toimimme normaalisti.
Voit tarkistaa laitteesi takuun kirjautumalla tilillesi ja siirtymällä Takuu-osioon. Syötä laitteesi sarjanumero ja napsauta Takuutarkastus -painiketta. Jos takuu on vielä voimassa, tuotteen tiedot näkyvät alla. Jos haluat jatkaa palautusta, napsauta Takuu palautus -painiketta ja anna yksityiskohtainen kuvaus ongelmasta sille varatussa kentässä. Lataa kaikki mahdollisesti merkitykselliset tiedostot tai asiakirjat. Lähetä sitten pyyntösi napsauttamalla Aloita palautus. Voit tarkistaa palautuksen tilan milloin tahansa tilisi Palautukset-osiossa. Kaikki palautuksesi tilaa koskevat päivitykset näkyvät siellä, ja saat myös sähköposti-ilmoituksen jokaisesta tilamuutoksesta.
Miten aloitan 30 päivän palautuksen?
Jos haluat aloittaa palautuksen 30 päivän palautusajan puitteissa, kirjaudu tilillesi ja siirry Tilaushistoria-osioon. Valitse tilaus, joka sisältää tuotteen, jonka haluat palauttaa, ja valitse Aloita palautus. Merkitse asianmukainen tuote ja anna palautuksen syy. Lähetä sitten pyyntösi napsauttamalla Aloita palautus. Saat lisäohjeita tilauksessasi ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen. Kun palautettu tuote saapuu varastollemme, tarkastamme sen kunnon ja käsittelemme rahat takaisin 72 tunnin kuluessa. Voit seurata palautuksesi tilaa milloin tahansa tilisi Palautukset-osiossa.
Kuka antaa tuotteelle takuun? Miten takuuhuolto suoritetaan?
Kaikilla myymälästämme ostetuilla tuotteilla on valmistajan takuu. Tarjoamme pidennetyn takuun: 12-24 kuukautta valmistajan vakiotakuun päättymisen jälkeen. Takuupalautuksiin liittyvissä asioissa, ota ensin yhteyttä tekniseen tukeemme. Yksityiskohtainen kuvaus takuumenettelyistä löytyy täältä: Ehdot.
Voinko peruuttaa tilaukseni?
Tietyin edellytyksin voit peruuttaa ja palauttaa tilauksen ilman syytä 30 päivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Tilauksen peruutusehdot voi tarkistaa täältä: Ehdot ja edellytykset..
Testaatteko tuotteen suorituskykyä ennen myyntiä?
Emme testaa valmistajilta saatuja tuotteita. Jos vastaanotat viallisen tuotteen, sinulla on oikeus vaihtaa se veloituksetta. Asiantuntijamme testaavat ostajien palauttamat tavarat ja listaavat ne käytetyiksi verkkosivuilla. Niillä on myyntipäivästä alkaen valmistajan vakiotakuu. Tilauksen peruutuksen ja palautuksen ehdot voit tarkistaa täältä: Ehdot.
Mitä tapahtuu, jos paketti katoaa tai vahingoittuu?
Sitoudumme korvaamaan kaikki kuljetuksen aikana vaurioituneet tai kuriirimme toimesta kadonneet tavarat maksutta. Jos tuotteessa on ilmeisiä fyysisiä vaurioita, ilmoita siitä välittömästi kuriirille ja ota meihin yhteyttä.
Kuka maksaa takuupalautusten toimituskulut?
Takuupalautusten toimituskulut ovat ostajan vastuulla. Toimitamme ja maksamme korjatun tai korvaavan tuotteen toimituksen. Takuusäännöt löytyvät täältä: Ehdot.
Miten tarkistan laitteeni jäljellä olevan takuuajan?
Rekisteröityneet käyttäjät voivat tarkistaa ostettujen laitteiden takuuajan henkilökohtaisen tilin takuu-osiossa. Varmistaaksesi takuuajan sinun on annettava laitteen sarjanumero.